dinsdag 4 juni 2013

Zouden ze het ook zien?

Vorige week viel het me op dat de dag wel heel vroeg start.
Ik vertrek naar het werk tussen 4.30 en 4.45 en ik kom ruim een half uur later aan.
Het verschil is opmerkelijk, bij vertrek is het nog pikkedonker, maar bij aankomst amper 30-35 minuten later ziet het er al heel anders uit.
Ook gisteravond was er een opmerkelijk verschil tussen vertrek aan het werk (22.15) en thuiskomst ruim een halfuur later.
Nu stel ik de vraag, zouden de autobestuurders dit ook zien?
Of zijn ze enkel bezig met zo snel mogelijk op eindbestemming aankomen?

Vorige week vrijdagochtend bij vertrek tussen 4.30 en 4.45
Ruim een half uur later in de buurt van het werk.
Gisteravond rond 22.15
Ruim een halfuur later bij thuiskomst.

1 opmerking:

  1. Ja de zon komt nu al voor half zes op en dat betekent dat de ochtendschemering net begint als jij vertrekt. Dus je maakt het mooiste moment van de dag mee ;-)

    Autobestuurders zullen zich hier, denk ik, minder van bewust zijn alleen al om de simpele reden dat zij opgesloten in hun voertuig zitten en zich dus zowiezo minder van hun omgeving bewust zijn.

    groet
    Paul

    BeantwoordenVerwijderen