woensdag 19 juni 2013

Zalig...

De laatste 2 avonden (is 22.15 - 23.00 nog avond?) zalig huiswaarts gereden na een dag werken.
Op maandag was het nog steeds 19 graden en gisteravond zelfs 20. Daar waar iedereen zit te klagen dat het zo warm is zag ik er naar uit. Want het is lekker om in warme omstandigheden te fietsen terwijl er geen zon is die je aan het verbranden is.
Samen met een nog later uur huiswaarts keren (we draaien extra uren) valt de duisternis nog later in dan een paar weken geleden, waardoor ik het nu ook mooi donker kan zien worden tijdens dat halfuurtje fietsen.
Het is ook lekker uitwaaien zonder veel wind en zo bekomen van een dag in de warme fabriek.

dinsdagavond rond 22.30 
Verder valt het me op dat ik opnieuw zeer snel ben gerecupereerd van het zware voorbije weekend. Waarbij de knieën doen alsof er niets gebeurd is, de benen doen het ook weer en verder voel ik me goed. Ik reed gisteravond alweer zoals ik normaal rij, het ging te goed om me aan mijn voorgehouden matiger snelheid te houden, maar ik zorg er wel voor me niet te forceren.

Deze die eerst 7 maanden aan het zeuren waren over het koude winterweer, zijn nu aan het zeuren over het warme weer, zeuren kunnen ze blijkbaar altijd. Ik neem het zoals het komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten