woensdag 5 juni 2013

Werken Prikstraat (1)

Destelbergen heeft beslist om de Prikstraat te herasfalteren.
Niet zo een slechte zaak, de straat lag er slecht bij en als fietser moest je er op slalommen.
Maar blijkbaar is de aannemer een beetje slordig.

De straat werd afgefreesd en opgeruimd, behalve op een hoopje asfalt na dat aan het kruispunt Prikstraat-jaagpad ligt. Wellicht het idee, dit is het einde van de straat, verder komen de auto's niet (er staan paaltjes) en die enkele fietsers... ja seg... Maar het is wel zo dat die fietsers de slechtste verlichting hebben en dat daar meer fietsers passeren dan je zou denken.
Eergisteravond (22.45) ben ik er bijna op onderuit gegaan, alleen mijn sterke koplamp behoede me voor een val.
Gisteravond was de straat opnieuw geasfalteerd behalve de laatste meters, en ook het hoopje aslat lag er nog steeds. Ik was verwittigd en mijn sterk voorlicht zorgt voor een goed zicht, zodat het obstakel zichtbaar was.

staat na het afschrapen (niet zoveel erger dan ervoor)

kruispunt jaagpad-prikstraat

hoopje asflat direct na het paaltje.

Het hoopje asfalt is echt wel groot genoeg om als je er als fietser doorheen gaat bijna zeker onderuit gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten