vrijdag 7 juni 2013

Werken Prikstraat (3)

Gisteren is de Prikstraat helemaal afgewerkt.
Omdat de realiseren was de straat plots helemaal afgesloten.
Als je dat afsluiten kan noemen: een rood-wit lint (aan de kant van het jaagpad).
Op mijn moment van passage waren de werken ten einde, raar dat dan plots alles afgesloten wordt.

Ik had gisteren na het vorige bericht op de blog een mail gestuurd naar de schepen van openbare werken van Destelbergen. Ik heb al een reactie gekregen en werd mijn reactie als volkomen terecht beschouwd. De aannemer gaat er op aangesproken worden. Ik zou ook op de hoogte gebracht worden. 
Nu de werken voorbij zijn kan de aannemer bij deze werken de veiligheidstoestand niet meer aanpassen, maar hopelijk wordt het bij de volgende werken beter.

Het is ook de eerste keer dat ik voor zo een zaken rechtstreeks met een gemeentebestuur in contact treed.


gistermiddag op het eind van de werken: jaagpad-Prikstraat

kruispunt Prikstraat-Reineartweg na de werken. 

De werken zijn nu gedaan, vanaf volgende week zal ik lekker kunnen liggen op het korte stukje verbinding tussen het jaagpag en de Reinaertweg. Maar het zal een verbetering zijn. De prikstraat was er erg aan toe, met een hoge heuvel in het midden tussen de wielsporen. Met gescheurd asfalt (de wielsporen) waarin gras en mos groeide, waar ik me nogal onveilig op voelde als ik een andere fietser moest passeren bij nat wegdek, want dan kon ik niet op de "middenberm" rijden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten