woensdag 27 maart 2013

Blogspot problemen met de linklijsten!

Ik ben al een paar dagen aan het knoeien met de link lijsten (ik bedoel linkerzijde --> eigen links en links - rechts - midden).
Maar ik kan de link lijsten niet meer aanpassen.
Ik kan geen links meer bijvoegen of verwijderen.
Enkel de gehele lijst wegtoveren lukt nog.
Een nieuwe lijst aanmaken lukt nog wel, alleen krijg ik ze niet te zien op de blog en die dan aanpassen lukt ook al niet.

Zijn er hier nog die problemen hebben met hun blog (op blogspot)?
Op het internet vind ik er (voorlopig) nog niets over.

Update na 3 reacties:
Vandaag heb ik een nieuwe linklijst kunnen aan maken. 
Alleen kan ik die nadien (voorlopig toch, krijg telkens een "error") niet meer aanpassen, en lijkt het alsof ik de lijst moet weg gooien en een compleet nieuwe lijst aanmaken (pas opslaan nadat alle links zijn ingevoegd).
De oude lange lijst is verdwenen (er zaten fouten in), en vervangen door een pagina met de links in. 
Dat is iets minder handig maar ik kan ze wel meer aanpassen naar eigen goesting.
Nu heb ik nog 2 korte (direct bereikbare) lijstjes, naar persoonlijke links zoals de laatst aangemaakte video's en mijn kilometer en regen en woon-werk verkeer.

Ik heb zo het gevoel dat er wat problemen zijn met blogspot. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen.

5 opmerkingen:

  1. Ik kan wel gewoon overal bij; linkjes plaatsen, weblogs plaatsen.

    Ik weet niet waar je zoekt maar vanaf het dashboard:
    Naast de naam van je blog staat het pennetje met 'nieuw bericht maken'. Daarnaast staat een 'kladblokje' met 'ga naar berichtenlijst'. Daarnaast staat een klein pijltje naar beneden. Klik hierop (meer opties)

    Selecteer dan 'indeling'.

    Wellicht was je allang via deze route gegaan en heb je niets aan m'n commentaar maar dat kan ik niet lezen dus doe ik toch maar een duit in het zakje in de hoop dat je er wel wat aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is er idd iets aan de hand. Ik kan wel links toevoegen, maar die verschijnen niet op mijn blog. Heb net even Go-One als leverancier toegevoegd, als die erbij staat dan weet je dat het bij mij weer werkt. Het enige wat ik verder nog kan verzinnen is dat er bovenaan een vakje 'Aantal in lijst weergegeven links' staat, wat je zou moeten leeg laten. Verder heb jij aardig wat links, misschien is er iets op tilt geslagen. Maar misschien heb je dat wel allemaal al gecheckt.
    Blogspot is overigens ook niet helemaal bug-free. Mijn translate knopje wordt 9 vd 10 keer niet geladen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zijn wel problemen met Blogger. Al een aantal dagen zijn de foto's op een blog alleen individueel aan te klikken. Voorheen kreeg je een rijtje miniaturen onderin en kon je alle foto's zo doorklikken.
    Dit probleem is er eerder geweest en was ook zo maar weer opgelost.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk eens hier voor bekende problemen.
    http://knownissues.blogspot.nl/
    Het probleem met de foto's is op te lossen met het plakken van een stukje code in je template.
    Kijk maar even op mijn blog voor de oplossing.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat er problemen zijn met de linklijst is blijkbaar geweten:

    "Wednesday, March 27, 2013
    We're investigating reports of users not being able to edit the Link List gadget. We'll update this post as soon as we have more information. Thanks for your patience."

    BeantwoordenVerwijderen