zondag 1 januari 2017

De beste wensen voor 2017.

Aan iedereen:


De eerste tocht van dit jaar zit ook alweer op. Het was een Orcaanse koude tenen tocht van 58 km. In eerste instantie was het de bedoeling om op zaterdagnamiddag ergens naartoe te fietsen en ergens na middernacht terug te keren. Maar het viel allemaal wat in het water waardoor op vrijdag de laatste kilometers van 2016 werden gelegen en op 1 januari een andere tocht werd ingepland. Het werd een verkenningstocht voor een tocht ergens in het voorjaar. Toen ik me om 5u30 klaarmaakte om te vertrekken hoorde ik de buur thuiskomen.


Een + 100 km tocht zoals een jaar geleden zat er niet in. Het was er ietsje te koud voor. Maar als de tocht de eerste dag van het jaar een voorteken is, wijst het er misschien op dat ik dit jaar minder ga fietsen van het voorbije jaar (58 nu, 140 km vorig jaar). Regelmatige fietsers zullen wel weten dat 12 000 liggende kilometers (12 400 km met de Brompton bijgeteld) is niet niets.



Verder zien we wat het jaar brengt, ik zou ook wel eens wat meer tijd willen maken om echt rust te nemen. Ik zeg dat al langer, maar het lukt blijkbaar niet zo goed. Maar we zien wel hoe het loopt.

4 opmerkingen:

  1. Ronny, ook jij de beste wensen en veel heel plezierige ligfietskilometer in 2017.
    En over meer tijd vrijmaken is van toepassing de wijze opmerking -'k weet niet van wie- dat als je anders wilt, je ook anders moet doen. Ik hou mijzelf deze mantra regelmatig voor ogen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook de beste wensen voor 2017!

    BeantwoordenVerwijderen