vrijdag 11 juli 2014

2 weken forensen in 20 foto's.

De laatste tijd ben ik opnieuw meer met foto bezig. Doordat de sportcamera in foto modus staat is er niet zoveel aan. Overdag is het gewoon ff het hoofd (met helm) ff richten en wat ik zie staat op de foto. Als het donker is of in de avond of ochtendgloren moet er wel eens halt gehouden worden om deftig beeld te krijgen (door de lange sluitertijd). Vorige week kwam ik op het idee om 2 weken tijdens het forensen op 1 bepaalde plaats, zowel tijdens de heen- als terugrit, een foto te laten maken. In die zin dat ik dan 's avonds of vroeg in de ochtend op die plaats even halt hou om een deftige foto te hebben (overdag is dat niet nodig). Het resultaat is 2 weken forensen in 20 foto's.

De eerste week had ik de namiddagploeg. 
De linkse foto omstreeks 13 uur, de rechtse foto omstreeks 22uur 15.





maandag








dinsdag








woensdag








donderdag








vrijdag







De tweede week had ik de ochtendploeg. 
De linkse foto omstreeks 5 uur, de rechtse foto omstreeks 14u15. 





maandag








dinsdag









woensdag








donderdag








vrijdag






Het waren ook de laatste 2 weken voor het zomerverlof. 
Nu gaan we 4 weken lang andere wegen bekijken.

2 opmerkingen:

  1. de 2week was het het natter zo te zien denk ik wel heel mooi foto's vind ik .wel brede fiets paden dat jullie hebben ik pas met de trike hier er net op

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet blindstaren op dat breed fietspad, het is maar een heel klein gedeelte van de weg naar het werk.

      Verwijderen