zondag 29 december 2013

Wat is een city-runner?

Dit is een vraag, maar ik ken ook het antwoord.
Ik ga er dan ook geen wedstrijdje van maken.
Het is zo al te gek voor woorden.

Ik dacht eerst aan een jogger, die eventueel joggend een job als koerierdienst uitoefent. Maar nee hoor, het is een SUV met het verbruik van een "stadswagentje".

Het is eigenlijk ongelooflijk op welke manier autofabrikanten reclame maken.
En daar ze gemaakt wordt moet aangeven dat ze nog werkt ook, of aantonen hoe dom de huidige mondige "eerste wereld" mens is.

En hoe handig auto's in de stad zijn heb ik vandaag kunnen zien. Het was blijkbaar koopzondag en toen ik aan het Zuid kwam was het heel druk komende van de autosnelweg. Ze reden 2 aan twee de stad in, aan de fantastische snelheid van zo een 15-20 km/u. Met mijn Brompton ging ik sneller...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten