dinsdag 20 augustus 2013

De liggende fietser gefilmd.

Het is eens iets anders, gefilmd worden terwijl je de kanalentocht aan het filmen bent. Bicky vroeg me nog om eens vriendelijk te lachen naar de camera, maar toen wist ik niet dat hij aan het filmen was, ik dacht alleen maar aan enkele foto's.
Wat me wel verbaast is de vaste hand waarmee het toestel vast wordt gehouden. Hij mag dan wel in een velomobiel zitten, we reden wel aan zo een slordige 30 km/u over het jaagpad.

Het resultaat vind ik helemaal niet erg :-p Ik kreeg al meer de vraag wanneer ik eens te zien ben. Maar met de camera's op de helm, en aan de verkeerde kant van het fototoestel staande lukt het niet zo goed om in beeld te komen ;-) Bij deze is dit dus bij verrassing recht gezet.

Dank aan Bicky

2 opmerkingen:

  1. Leuk, sta je er zelf ook eens op!
    Je filmfragmenten zijn trouwens altijd leuk om te bekijken, alhoewel ik niet altijd reageer bekijk ik ze wel allemaal.

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Adri, ik kom ook regelmatig op je blog piepen, maar laat ook niet altijd een reactie achter. Reageren om te reageren? Nee laat maar.

      Verwijderen