zaterdag 20 april 2013

WOL-Tielt 14-04 de foto's.

Op zondag 14 april heb ik "eindelijk" nog eens een WOL toertocht meegelegen. De laatste dagen voor de tocht begon het echt te veel te kriebelen en daar moest wat aangedaan worden. Een tochtje van 45 km na het werk (snachts) op de donderdag voor het weekend leverde me geen problemen meer op (de knie) en ook de dagen erop waren bijna te mooi om waar te zijn. Uiteindelijk is de tocht ook heel goed meegevallen, nergens last van, behalve dan de soms echt wel felle tegenwind en uiteindelijk met 122 km terug thuis aangekomen. Het enige (wel verwachtte) probleem was dat ik op het eind wel heel erg leeg gereden bleek te zijn. De laatste 10 km waren een slakkengangetje waardig ;-). Maar dat is dan ook weer een kwestie van training, de laatste maanden (sinds begin dit jaar) heb ik uitzonderlijk weinig gefietst en na 5 januari al helemaal geen afstanden langer dan 50 km.
Hopelijk ben ik nu samen met het mooie weer "back on track" en kan ik heel binnenkort opnieuw regelmatig de lange afstanden (+100 km) afliggen.

En er zitten wel enkele ritten aan te komen.
Zo is er over 2 weekenden Het Ligfietstreffen waarbij voor mij 3 ritten insteken van zo een 100 km (heen, terug en de zaterdagrit).

Op de WOL tocht heb ik enkele foto's genomen. --> klik hier.


Ik had ook de sport camera's bij, maar de video laat nog ff op zich wachten. Geduld is een schoon deugd, zeg maar.

1 opmerking:

  1. Bij #LOL drinken we onderweg water en in de pauze altijd koffie/thee en we eten dan appeltaart.

    Bij #WOL drinken ze dus niet alleen water, koffie of thee ;)

    BeantwoordenVerwijderen