donderdag 16 augustus 2012

Stilte voor de storm?

Na een overrompeling van berichtjes ben ik de laatste dagen wat rustiger geweest.
Dat wil niet zeggen dat ik niet bezig ben geweest, en soms moet je kiezen wat eerst komt.
Ten eerste ben ik de laatste maand gaan shoppen.
Een paar andere klikschoenen die hopelijk wat meer grip hebben, met de oude gleed ik te gemakkelijk uit, wat niet zo prettig is met de 2wieler.
Naast de schoenen is er nog maar eens een nieuw jasje bijgekomen, nog maar eens zichtbaarheidsverhogend.
En last but not least is vorige week eindelijk mijn Contour Roam sport camera aangekomen. Die heeft er een maand over gedaan om te arriveren (de leverancier van de webshop had geen voorraad meer). Met deze laatste heb ik al aan het spelen geweest en daarna het (opnieuw) leren monteren. Ik heb ooit eens videomontage gevolgd in naschoolsonderwijs en ik kan het nu gebruiken. Het stof bleek niet zo dik te zijn als eerst was gedacht.
Normaal gaat de sportcamera er minstens nog 1 broertje bij krijgen, maar geduld is een schoon deugd.

Er zijn al een paar filmpjes klaar:

Het eerste is een test over het plaatsen van de camera op de fiets (frontboom, helm en bagagedrager).


Het tweede filmpje betreft iemand die met mijn Grasshopper probeerde te fietsen en de tweede poging was al raak. Ik heb er indertijd langer overgedaan om overeind te blijven met een 2-wielige ligger.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten