zondag 22 april 2012

Verlof 2011.

15 Juli was mijn laatste werkdag voor het verlof en de dag dat ik de ligfiets bestelde.
Mij was beloofd dat ik de fiets na 3 weken ging hebben. Met de hoop dat ik de laatste week van het verlof (ik heb 4 weken zomer verlof) ging kunnen "liggen" race ik met goede moed met de Brompton door Oost Vlaanderen. In juli had ik bvb 1000 km met de Brompton ??? En ik verwachtte binnen de  kortste keren opnieuw aan een nieuwe ketting toe te zijn.

Natuurlijk wordt de leveringstermijn niet gerespecteerd en ik zie mijn verlof al passeren zonder te kunnen oefenen op een ligfiets. Daar baal ik natuurlijk van. Want ik had gehoopt om toch een beetje ervaring op te kunnen doen (ook met een ligfiets moet je leren fietsen) tijdens mijn vrije dagen.

Omdat de leveringstermijn uitloopt krijg ik de nagelnieuwe Grasshopper FX van de winkel te leen om in tussentijd toch wat ervaring op te kunnen doen. En de laatste dagen van mijn verlof kan ik al beginnen met ervaring opdoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten