maandag 29 maart 2021

En toen werd het zomer.

Na een zeer winderige en soms ook koude periode ging vandaag eindelijk de wind wat liggen en kunnen we de zon haar warmte voelen. Vandaag gaan fietsen en eindelijk voor de eerste keer dit jaar de korte broek aan, het jasje met lange mouwen werd nog aangehouden.

Het reed vrij vlot. Niet snel, maar haalde gemakkelijk 18-20 km/u. Dat was de laatste weken soms nauwelijks haalbaar. Op het jaagpad was het niet overdreven druk en ik ontmoette enkele kennissen. Met deze die ik wel geregeld ontmoet op het jaagpad kon ik een eindje samen rijden. Met een ander stond ik even te praten, we hadden elkaar in 6 maand ofzo niet meer gezien. Maar al bij al deed het deugd. Zowel de zon als de ontmoetingen. En het zijn net zo een kleine dingen waar ik me probeer aan op te trekken. 

De komende (2) dagen gaat het mooi blijven, het zou zelfs mooier worden. We gaan er dus van profiteren. Woensdag ben ik in de namiddag normaal te spotten in Berlare aan de "take away-go away", ook wel gekend als 't Oud Brughuys. 


3 opmerkingen:

  1. Prima Ronnie! Het zijn inderdaad dit soort kleine lichtpuntjes die je helpen er weer bovenop te komen!
    Zo doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk weer, na die sombere winterdagen, laat de zomer maar komen !
    Veel fiets kilometers en fiets genoegen gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, ook Adri, maar vandaag was het plots veel minder. Op de middag crashte ik mentaal helemaal en heb me moeten afzonderen in het donker en wat slapen. Morgen een nieuwe poging en hopelijk ook donderdag het zou dan ook nog een goede dag zijn.

      Verwijderen