maandag 31 oktober 2016

What a beautyful day.

Al enkele dagen geleden was afgesproken dat ik na het weekend nog eens naar Zottegem, bij vrienden op bezoek, zou rijden. Ik had de voorkeur voor maandag, vanwege de laatste dag van de maand, zo kon ik de maand afronden op een mooie 1000 km (wie schreef eerder dat het rustig aan gedaan moest worden?). Dat het mooi weer zou worden wisten we al. Maar dat het een bijna zomerse dag ging zijn kon niemand voorspellen. Blij als een kind dat we vandaag de brug maakten en ik niet de hele dag binnen heb gezeten.


Spijtig genoeg lukte het niet om de rit met de Streetmachine te doen. De laatste 70 km van de maand werden dan maar (vanwege het heuvelachtige karakter rond Zottegem) met de Orca gereden.

Gele mosterd (groenbemester).

Pas gezaaide tarwe.

Zelfs de bomen kleuren geel.

Langs de Schelde.

Langs de Schelde reed ik aan de kruissnelheid van 30 km/u en daarmee heb ik verschillende wielertoeristen ingehaald. 2 klampten aan, maar beide moesten ze het na enkele kilometers opgeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten