maandag 3 februari 2014

Dit lust ik wel.

Daarnet heb ik een lekkere wandeling gemaakt van 2 keer 2 km (oa. door het Rozebroekenpark) voor mijn dagelijks bezoekje aan de kinesist (fysiotherapeut voor de noorderburen), nog steeds ten gevolge van het ongeluk op 22 november ll. Enkel de wind voelde wat fris aan. Vrijdag was het ietsje anders, zwaar bewolkt maar een verrassend aangenaam aanvoelende zachte lucht bij 7 graden.
Een andere waarneming: vanaf 15 december tot nu is het rond Gent al elke zondagochtend droog geweest, dat is nu reeds 8 weken lang. Ik schrijf wel zondagochtend, er zijn wel zondagen geweest dat het om 10 uur begon te regenen, maar dat is voor mij geen ochtend meer.

3 februari 2014 - 16u10 - skyline Gent

3 februari 2014 - 16u10 - skyline Gent
Wie voorspelde een horrorwinter?
Wie klaagt steeds maar weer over al die regen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten