zondag 22 april 2012

Waarmee het begon.

We spreken midden Augustus 2010.
Ik ga normaal met de bus (Delijn) en bij afwezigheid met de auto (als passagier) naar het werk.
Maar tijdens de schoolvakantie rijdt de bus niet in de ochtend (om 5.15u) en die week moet de chauffeur van dienst ook passen. Ik moet dus iets bedenken om voor de ochtendploeg op tijd aan te treden.

Mijn fiets een (goedkope 20 jaar oude) citybike van Thompson moet ik noodgedwongen van stal halen.
Na 5 jaar stilstand vrees ik dat daar wel werk aan is, maar behalve banden op druk zetten, de ketting losmaken (die is wel een beetje vastgeroest) is er eigenlijk geen werk aan.
Een testritje die zondag namiddag, dat normaal 5 km ging worden, is uitgedraaid op 20 km en de vraag waarom ik de fiets ooit aan de kant heb gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten