zondag 22 april 2012

Voorjaar 2011

Het begint helemaal fout te lopen, of beter geschreven, compleet uit de hand te rollen.
Ik maal en maal en maal en.. juist maal kilometers en kilometers. Ik lijk mijn verslaving van jaren geleden (tot 10 jaar geleden was ik een fervent fietser) terug gevonden te hebben.

Begin van het jaar maalde ik minstens 100 km/week. Vanaf April had ik minstens 850 km op de teller, en dat allemaal met een vouwfietsje. Een paar keer 100 km op 1 dag afgelegd, maar dat ging niet zonder kleerscheuren, en een koersbroek en ander zadel brachten niet genoeg soelaas.

In April heb ik teveel het gevoel dat ik rondjes draai en teveel steeds dezelfde wegen op mijn netvlies zie verschijnen. En ik begin op het internet een zoektocht naar uitleg over een fiets gps. In Mei koop ik trots als een gieter een Garmin Edge 800. Wist ik veel dat dat het laatste nieuwe model van Garmin was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten