zondag 22 april 2012

De eerste maanden van 2011

Vanaf het begin van het jaar vliegen we erin. 
In Januari neem ik op 2 dagen na elke dag de fiets om te gaan werken. Uiteindelijk zullen dat ook de enige 2 dagen zijn dat ik niet naar het werk heb gefietst.

Verder gebruik ik de Brompton voor alle fiets tochten. Ik gebruik die ook eens om mee naar mijn ouders te gaan, maar dan met de bus, een vouwfiets kan immers op de bus. Ik heb dat uiteindelijk maar 1 keer gedaan. Naar mijn ouders gaan betekend 24 km (kortste afstand) en om het me gemakkelijk te maken en niet veel moeten zeulen met de fiets van bus naar bus, fiets ik met de fiets door (lees rond) de stad naar de bus die me de stad uitbrengt. Dan blijk ik bij terug thuiskomst 24 km op te teller te hebben. Of anders geschreven een enkele rit naar mijn ouders, de volgende keren heb ik het hele eind gefietst. 

Maar verder loopt het allemaal zeer goed op wieltjes, want een Brompton rijdt verbazend goed (voor wat het eigenlijk maar is).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten