zondag 22 april 2012

Van oud naar nieuw 2010-2011

Door de sneeuwval in November en December had ik gebruikt gemaakt van de bus (en mijn abonnement)  om te gaan werken. De mooie nieuwe fiets is 1 week gebruikt staat dan werkloos te blinken in de keuken.
Pas op oudejaarsdag ga ik de eerste keer na de sneeuw terug de fiets op en het voelt goed aan.
Ik neem ook het voornemen om minstens 50 % van het woon werk verkeer per fiets te doen.

Het traject woon-werk is 6 km enkel. Het lijkt niet veel en het kan verbazend zijn dat ik dit jarenlang met de bus heb gedaan, maar er zijn er nog veel meer die dat met hun eigen auto afleggen.

Door die sneeuwval en vorst periode zijn er niet veel kilometers bijgekomen en zit ik nog steeds niet ver boven de 1500 km die ik begin November had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten