zondag 22 april 2012

Nieuw materiaal in zicht.

We spreken eind Oktober 2010.
Op het werk wordt veel heisa gemaakt rond ecocheques die eraan komen, en wat je daar allemaal mee (maar vooral niet) kan doen. Ik ontdek ook dat je daar fietsen mee kan kopen en ik begin te denken aan een nieuwe fiets.
Ik heb wel wat bedenkingen en vooral beperkingen. Ik woon in een appartement en ik heb geen bergruimte op het gelijkvloers. Mijn aftandse fiets (die het wonderwel goed doet) staat in de kelder en die moet ik langs een (veel te) smalle trap telkens weer naar boven en naar beneden zien te krijgen. Waarbij ik mezelf wel eens zie naar beneden donderen (in gedachten).
Ik heb al gehoord van vouwfietsen en ik ga opzoek naar info op het net en zoek een winkel die vouwfietsen verkoopt en ecocheques aanvaard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten