zondag 22 april 2012

December 2011.

Ik zit zwaar met die trike in mijn maag en heb mijn financiën al een paar keer nageplozen of ik een trike kan kopen. De tweedehandse trike zie ik wel zitten. Maar uiteindelijk besluit ik om deze niet te kopen.
Dit om de reden dat het een race trike is, die zeer spartaanse uitvoering (geen spatborden, bagagedrager, ...) en ik heb meer een touring trike nodig, met spatborden, mogelijkheden om tassen mee te nemen....
Ik neem contact op met fietser.be. Een producent van velomobielen en verkoper van trikes van het merk Ice Trikes. Na een offerte en een bedenkweek besluit ik een trike te bestellen en raar maar waar, 1 week later kan ik die ophalen.  Ik had direct mijn kerst- en nieuwsjaarsgeschenk voor dit en de volgende 2 jaar.

Het is een Sprint 26, met een passieve vering en een 26 inch achterwiel en 20 inch voorwielen. Met als extra opties: spatborden, bar end shifters, bagagedrager, extra tas aan de ziting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten