zaterdag 28 april 2012

Tijd om te shoppen.

Vandaag ben ik ff gaan shoppen. Ik was onder andere toe aan een nieuw jasje. Wat ik had werd echt te warm om mee te fietsen en het voerde het zweet niet genoeg af en bij veel regen werd het een spons, ook al werd ik er niet nat in (behalve van het zweet). Het is een Nike vapor flash jasje geworden. Het kost een pak geld, maar naast water- en winddicht en zweet afvoerend is het jasje ook reflecterend wat de zichtbaarheid in het donker fel verhoogd. En daar ik in ploegen werk moet ik elke shift toch een keer/werkdag in het donker fietsen.

Daarnaast heb ik nog een extra spiegel gekocht voor de Grasshopper. Op de route naar het werk heb ik 2 keer een 2 richtingsfietspad aan 1 zijde van de weg en als ik dan links moet gaan rijden heb ik geen zicht op het verkeer dat langszij op de weg komt. Dat terwijl ik wel de weg eens moet kruisen om af te slaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten