zondag 29 juli 2012

Is that a childseat on your recumbentbike?

Deze middag deden 3 Britten me stoppen op het jaagpad in Nevele. 
Ze vreesden de weg kwijt te zijn richting Brugge (wat niet zo bleek te zijn).
Na de zoektocht met de gps en hun kaart om hun duidelijk te tonen waar ze zich bevonden hebben we het nog ff over de ligfiets (ik was op weg met de Grasshopper).

Op het eind vraagt de ene of ik een kinderstoeltje op mijn fiets heb?
Ik kijk stom achtermij en dan ziet hij zelf dat mijn rug daarin moet.
Hij kon zich wel voor de kop slaan en we stonden daar allen te lachen.
Maar als ik later aan verkeerslichten achterop kijk dan zag ik meteen wat hij bedoelde.
Omdat de zitting een behoorlijk bolling heeft om de holte in mijn onderrug te vullen lijkt het wel een beetje of ik een zitting voor 2 personen heb, vooral als ik stilsta en rechtop zit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten