vrijdag 13 september 2013

-->De fietsenstalling staat vol<--

-->De fietsenstalling staat vol<--

Dit excuus om de auto te gebruiken had ik nog nooit gehoord.
Dat het een vals excuus is weet ik ook wel.
Ik kom elke dag in de stalling en nog nooit is de stalling vol geweest.
De autoparkings daarentegen zijn dit voorjaar nog uitgebreid...

...ipv eens te hameren op fietsforensen.
De woon-werk afstand zou gemiddeld 6,2 km bedragen, 
dit voor enkele duizend werknemers.

EDIT:
Ik ben blijkbaar een beetje kort geweest in het bericht. Het excuus hoorde ik de voorbije zomer van iemand die 7 km van het werk woont en met de auto komt omdat hij gezien had dat de fietsenstalling vol stond.
Nouja, het was er toen gezellig druk, maar niet zo druk dat er geen fiets (of 10, of 20) meer bij kon.
Maar we kennen het allemaal wel, alle excuses zijn goed.
Hoe belachelijk ze ook zijn en hoe belachelijk ze er zichzelf ook mee maken.

1 opmerking:

  1. Goeie! Had ik nog niet gehoord, nou hebben wij ook geen fietsenstalling, dus die zal nooit vol staan.............

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen