woensdag 16 januari 2019

RIP.

De laatste weken zijn 2 ligfietsers heen gegaan. 
Beide heb ik gekend, de een iets persoonlijker dan de ander. 
Van beide heb ik een aandenken, van de een al iets tastbaarder dan van de ander.

Op 31 december 2018 ging Peter Jast. Ik heb hem persoonlijk gekend temeer ik van hem de Streetmachine overkocht toen hij overschakelde op trike ligfietsen. Maar we reden ook verschillende keren samen mee in ligfiets(ers)tochten.


Op de foto Peter Jast die me uitgeleide doet als ik met de Streetmachine huiswaarts rij, oktober 2016. 



Op 12 januari 2019 ging Erwin "Tante Lies". Erwin kende ik van de blog, maar ik ontmoette hem ook minstens 2 keer persoonlijk op een ligfietstreffen.

Samen met Wilco, Anita en Joop, ligfietstreffen Essen, 2016

Erwin op het ligfietstreffen in Essen 2016.




Het enige dat ik nog kan schrijven is mijn innige deelneming voor de familie en vrienden van beide personen. Verder heb ik gewoon geen woorden, zo stil ben ik ervan.

5 opmerkingen:

  1. Inderdaad Ronny,
    Zo voelt het. Doet toch goed om je foto's en filmpje weer te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad, heel fijn dat deze herinnering er is. het was een prachtig weekend en zo blijft het ook in onze gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor de foto's en filmpje. Er zijn geen woorden voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Ronny. Jij ook sterkte. We zullen het moeten doen met de herinneringen. Helaas zullen deze de leegte niet kunnen vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wilco, wat ik me vooral herinner is jullie (wellicht onbewuste) aanpak naar mij toe tijdens de BBQ van het ligfietstreffen in Axel vorig jaar. Hoe jullie, net als anderen tijdens het treffen, druk bij mij weg haalden. Zo iets vergeet ik niet zo snel.

      Verwijderen