donderdag 27 februari 2014

Back on track.

Gisteren ben ik geheel onverwachts en op "aanraden" van de "adviseur" van de verzekering terug aan het werk gegaan. Dit na het ongeval op 22 november vorig jaar, waarbij een hond voor mijn wielen liep en me onderuit haalde. Genezen ben ik nog niet, de rechterhand trekt nog tegen en de duim doet nog moeilijk, maar uiteindelijk valt het beter mee dan ik dacht. Zaken waar ik het meest moeite mee heb zijn kleine dingen zoals een knopje indrukken met de rechterduim om de riveertang te activeren (die klinknagels riveert met een druk van 27 ton). Het voelt stom aan, het zwaardere werk zoals hameren, kan ik bijna perfect, een onnozel knopje indrukken lukt bijna niet.

De winter is voorbij, mijn extra lange vakantie ook :-(
Ondanks alle leed (zeker de eerste weken) toch van genoten.

3 opmerkingen:

  1. Kun je alweer fietsend naar je werk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het weer mag, hopelijk ook fietsend! En ja, die honden...Op mijn traject kom ik ook telkens een hond tegen die ligfietsen uitdagend vindt. Ik zit gelukkig in een Quest. een keer heb ik hem geschampt, omdat ie al op de dijk was toe ik aan kwam. Meestal moet ie van beneden komen en ben ik hem te snel af.
    Wat ie met open liggers uitvreet weet ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja ik ga fietsend werken, de gemakkelijkste w-w oplossing voor mij. Trouwens, vanaf half december was ik al begonnen met opnieuw te fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen