maandag 22 juni 2020

Dwars door Heist een impressie.

Op 4 augustus 2019 werd een tocht in Heist op den Berg georganiseerd. Het was de "Dwars door Heist" een kleine culturele tocht waarbij we wat uitleg kregen over de historie van de gemeente. En iets aparte benadering van een tourtocht maar ik smaakte het wel. Het is eens iets anders en het was eens op een plaats in het land waar ik nog niet geweest was. Daarbij dus ook gezichten die ik nooit of bijna nooit zie. Ik had het gefilmd en wou er een impressie van maken. Maar het kwam er niet van. Als het hoofd niet mee wil en je hebt veel concentratie nodig... Maar een van de voorbije dagen heb ik me er plots aan gezet. Het was zelfs voor mij een aangename en verrassende herinnering. Misschien wat rijkelijk laat, maar toch, een herinnering gaat altijd over het verleden, is het nu 1 week, 1 jaar of 1 decennia geleden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten