dinsdag 9 juli 2013

Luguber.

Ik herinner me het ongeval uit 2009 nog omdat het behoorlijk in het nieuws is geweest. Ook ik passeer daar regelmatig met de fiets. Het laatste jaar ligt het zelfs in mijn route van Zwalm naar Gent.

In de meeste gevallen stop ik er ff, en dan bedoel ik letterlijk, de zeldzame andere keren in gedachte. Want ik kan er niet bij, hoe je op zo een fietspad het leven ontnomen wordt. Toen ik in mei samen met Jan de Zwalmroute reden, zijn we ook ff gestopt.



Vijverstraat Moortsele

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad - een plaats om stil van te worden. Mooie herdenkingssite met ruimte voor symboliek en wat foto's. Voor de familie een broodnodig rustpunt.

    Let wel: is Moortsele (Oosterzele) en niet Mootrslede ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd Moortsele is geen Moortslede. Is aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen