woensdag 31 juli 2013

Gentse buitenband: the movie.


Veel woorden ga ik verder niet gebruiken voor de tocht van voorbije zondag.
Jan van de blog Onderweg met de fiets heeft al een tekst gemaakt waarin ook foto's van mij (met toestemming) werden gebruikt.

Het enige dat ik er nog aan kan toevoegen is:
- Ik was blij dat ik mijn fototoestel bijhad. Meestal zijn er meerdere plaatjesschieters aanwezig en daar ik al sportcamera's bij heb voor de video vraag ik me wel eens af wat ik met dat fototoestel loop te doen. Het is niet meteen een klein ding en neemt ook behoorlijk plaats in de toptas. Maar deze keer was het maar best dat ik mijn kanon ook bij had. Er waren maar 2 toestellen aanwezig en een daarvan bleek (Jan's toestel) het te laten afweten :-(

- Er was weer een nieuwe ligger bij, pas 2 weken op de ligfiets en al direct een groepstocht van 80 km meerijden... Daarbij nog eens de rit heen en terug naar huis bijgeteld schat ik een totaal van 120 km. De eerste maand dat ik een ligfiets had, was ik daartoe helemaal niet instaat.

- Achteraf sta ik zeer versteld van mijn onbevangenheid tijdens de tocht. Na een paar tochten met de Grasshopper eind 2011, heb ik steevast alle tochten gereden met de trike. Ik had gewoon teweinig vertrouwen in mezelf liggend op 2 wielen. Tot dit voorjaar het vertrouwen eindelijk kwam en ik het gevoel had dat de trike wel eens op stal zou blijven en de Grasshopper mee zou gaan naar een tocht. Het was niet de Grasshopper, maar de splinternieuwe Flite die de eer had, die na 500 km reeds zeer vertrouwd aanvoelt.





--> De video <--

2 opmerkingen:

  1. ik heb ook nog een paar foto's
    maar moet ze nog verwerken, de tijd ontbreekt met de laatste tijd thuis om veel achter de pc te zitten

    BeantwoordenVerwijderen