donderdag 1 november 2012

Soeptocht 28-10-2012

Vorige week op zondag hadden we de soeptocht in en om Ichtegem.
Het was een koude (zeker om 6u30 in de ochtend) maar toch zonnige zondag, met verbazend veel deelnemers. We waren maar liefst met 11, waaronder 2 verrassend jonge deelnemers. Misschien had de beloofde soep aan het eind van de tocht er iets mee te maken ;-)


Naast de trike had ik ook het (al dan niet gevreesde) fototoestel en de sport camera's bij. De foto's staan nu online. Op de video moet nog ff gewacht worden.


Voor mij was het een dag van 136 kilometer.
Ook heb ik die dag de vierde en laatste doelstelling voor dit jaar gehaald.
Namelijk 10 000 km liggen in 1 jaar. Ik heb de klus in 10 maand geklaard. Het lijkt een eenvoudige klus geweest te zijn, maar dat was het allerminst. Had ik niet het plan opgevat om vanaf eind April ook naar het werk te liggen, iets dat me gemiddeld 400 km/maand oplevert. Dan had ik het veel moeilijker gehad. Ook het (bijna) obsessief ligfiets denken in Juli en Augustus (respectievelijk 1770 en 1450 km) en daarna het berekend gaan fietsen in September en Oktober was nodig om het te halen.

Nu ga ik het wat rustiger aandoen, er is wel nog wat meer in het leven dan ligfietsen.
Maar ik heb (naar mezelf toe) toch bewezen dat ik meer in mijn mars heb dan ik in eerste instantie dacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten