tag:blogger.com,1999:blog-5531220917562281150.post8184148809177721254..comments2024-03-27T17:13:06.397+01:00Comments on liggend fietsen: Alweer lek en vastgevroren poort.liggende fietserhttp://www.blogger.com/profile/16598157093960319552noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-5531220917562281150.post-84433180312806865432015-02-08T16:52:41.704+01:002015-02-08T16:52:41.704+01:00Adri geeft het antwoord. Bij gewone tochten heb ik...Adri geeft het antwoord. Bij gewone tochten heb ik ook steeds wel wat bij, zoals pomp, wat sleutels, tiewraps, pomp, wc papier, ... En dat is het net, heb ik dat voor die 10 km (enkel) naar het werk nodig? Het neemt zowat de helft van het gewicht in de tas in. <br />En dat neem je dus 3 jaar mee, zonder ook maar 1 keer een probleem te hebben. Dan ga je wel eens denken waarom je al dat gewicht meezeult. Tot je eens echt "prijs" hebt. Alleen een kettingpons heb ik niet, ik zou niet weten wat ik ermee moet (bij een ketting probleem heb ik dus echt een probleem).liggende fietserhttps://www.blogger.com/profile/16598157093960319552noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5531220917562281150.post-34010173723772218202015-02-08T15:16:58.665+01:002015-02-08T15:16:58.665+01:00Inderdaad Wilco, dat had ik niet eens genoemd maar...Inderdaad Wilco, dat had ik niet eens genoemd maar ligt er bij mij ook in: multitool, pons, steeksleutels, wegwerpoperatiehandschoenen (makkelijk bij afgelopen ketting!), olie, extra sluitschakel, plakspullen en een demperpompje.<br />Daarnaast een bibuband combinatie in 26" en een in 20", die liggen samen met de vloerpomp achterin de fiets, in de tas ook nog een 20 en 26" reservebiba, je weet maar nooit........<br />En in een apart tasje nog een extra jasje, en een rol wc-papier voor echte noodgevallen......<br />Zo kom je wel aan je kilo's........... :-))<br /><br />Groeten, Adri.<br />De Bobsleehttps://www.blogger.com/profile/17796430367606320039noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5531220917562281150.post-31688800443839679342015-02-08T06:51:52.710+01:002015-02-08T06:51:52.710+01:00Hoi Ronny, volledig met Adri eens. Reservespullen ...Hoi Ronny, volledig met Adri eens. Reservespullen gaan mee. Naast bandenspullen heb ik ook een multitool, pons (nog nooit gelukt een schakel te vervangen), tiewraps, steeksleutels, plastic handschoenen, kruiskopschroevendraaier, olie, pompje etc mee. <br />Groeten, Wilco Wilco Pomperthttps://www.blogger.com/profile/16817912165900645371noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5531220917562281150.post-56082985112335213252015-02-07T18:12:19.245+01:002015-02-07T18:12:19.245+01:00Tja Ronny, ik begrijp wat je bedoelt, ik heb 2 lek...Tja Ronny, ik begrijp wat je bedoelt, ik heb 2 lekken gehad op ruim 25000 km dus heb de reservespullen ook zo goed als nooit nodig. Toch liggen ze altijd in de velomobiel, of op de racer in de zadeltas. Hoort er gewoon bij, nodig of niet. Niet aan denken, gewoon meenemen en 1 tot 2 keer jaarlijks even controleren of de bandjes nog lucht houden, anders kan je alsnog voor een onprettige verrassing komen te staan..........<br /><br />Groeten, Adri.De Bobsleehttps://www.blogger.com/profile/17796430367606320039noreply@blogger.com